cluc24

luni, 2 octombrie 2017

Apa vieții

Tot timpul auzim în jurul nostru, sfatul și îndemnul să consumăm zilnic minim doi litri de lichide, pentru a ne proteja sănătatea. Când ne referim la lichide, acestea nu includ alcoolul, ci doar apa plată, minerală sau pe cea de la izvor. Lipsa apei duce la dezhidratare.
Când mă gândesc la apă minerală, instant, îmi vine în memorie marca Borsec! Acest brand mi-a călăuzit copilăria. Această marcă apărea și în filmele românești ale acelor vremuri, ceea ce denotă o mare personalitate transmisă din generații în generații, de-a lungul secolelor, fiind una dintre cele mai vechi și tradiționale branduri de apă minerală, care este recunoscută și pe plan internațional. Am cunostințe plecate pe alte meleaguri, care caută acest părodus într-un unic magazin care-l comercializează. Această apă minerală realizează o punte nu doar între generații, ci chiar între romînii din țară și de peste hotare.
Apa minerală Borsec este originală și se extrage din localitatea al cărui nume îl poartă, situată în județul Harghita. Borsec își continuă tradiția de peste 210 ani, însoțind și ajutând o mulțime de generații care i-au simțit savoarea.
Borsec este o marcă românească 100% și este benefică fiind recomandată pentru cei care suferă de diabet, afecțiuni inflamatorii sau boli cardiovasculare

Dacă mai menționăm că marca Borsec a fost declarat de către Revista Biz ca fiind cel mai tare brand românesc în anul 2017, cred că am spus tot!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu